top of page

סכסוך בין שותפים בחברת יזמות נדל"ן



אחד התיקים בהם מטפל משרדנו בימים אלה עוסק בסכסוך מר ויקר בין שותפים (בעלי מניות) בחברת יזמות נדל"ן הפועלת ברחבי הארץ.

הסכסוך מתנהל בהליך בוררות בפני שופטת בדימוס מהבכירות בישראל.


השירותים המשפטיים שמשרדנו מעניק בתיק זה כוללים שעות רבות של דיונים והליכי מו"מ באופן אינטנסיבי, זאת על מנת להביא לסיומו של הסכסוך בהקדם, וכדי לצמצם ככל הניתן נזקים לחברה, שהינה חברה פעילה ורווחית בעלת פרוייקטים שונים ברחבי הארץ.


סכסוך זה לא היה בא לעולם, ולכל הפחות המחלוקות בו היו מצומצמות הרבה יותר, אם הסכם השותפות המקורי, והסכמים מאוחרים יותר אשר נחתמו בין השותפים היו נערכים על ידי עורכי דין  מקצועיים בעלי ניסיון בתחום המסחרי, לאחר שלמדו את מהות השותפות ותכליתה, הקשיבו לצרכי השותפים ולאינטרסים העסקיים שלהם, וכיוצ"ב.


הסכם שותפות/ הסכם מייסדים מקצועי ונכון חייב לתת ודאות גבוהה לצדדים בנוגע לאופן ניהול החברה, ולתת מענה מתאים גם למצבי משבר או סכסוך, והכי חשוב לאפשר לחברה להתנהל באופן תקין.


ההסכם אינו חייב להיות ארוך ומסורבל, אך הוא חייב להיות מפורט וברור בנוגע לתפקידי הצדדים, תחומי אחריותם, אופן קבלת החלטות (החלטות בשגרה והחלטות מהותיות), ניהול פיננסי, מנגנוני פיקוח ובקרה, וכיוצ"ב. ולא פחות חשוב, ההסכם חייב לתת מענה וודאות למצבי סכסוך ומבוי סתום (DEADLOCK) ולכלול  מנגנוני יישוב סכסוכים שיתאים לצדדים ולאופי השותפות/החברה, כגון: מינוי מגשר/ בורר מוסכם, מנגנון כפיית מכר מניות (BMBY), מנגנון מכר מניות לצד ג', וכיוצ"ב.


משרדנו בעל ניסיון רב ומתמחה בליווי לקוחות עסקיים רבים החל משלב עריכת הסכם השותפות/ הסכם מייסדים בין בעלי מניות, כלה בליווי מסחרי ועסקי שוטף, וכן בייצוג (ליטיגציה) במצבי סכסוך בהליכי בוררות או בבתי המשפט.

62 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page